Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2007 20:59 - Един олимпийски шампион
Автор: aradia Категория: Спорт   
Прочетен: 4492 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2007 21:04


"FARE L"AMORE FA BENE ALLA SCHERMA"

"Да правиш любов влияе добре на фехтовката"

image

Интересно е какво се върти в главата на един олимпийски шампион по сабя. На Олимпийските игри в Атина през 2004 г. Алдо Монтано печели златен медал и става жива легенда в страната си. Произхожда от фехтовално семейство, бащата е олимпийски шампион за 1972-ра година, дядото е един от първите учители по фехтовка през двадесетте години. Винаги когато чета негови изказвания, той се отнася с изключителна страст и почит към фехтовката, ноооо ето, че италианската жилка си казва думата. :)

image

Щом го казва, Алдо Монтано, трябва да му се вярва. Бившият Карабинер, който върна на Италия  олимпийското злато след 84 години отдавна стана телевизионна звезда.

Това прилича по-скоро на раздумка, отколкото на интервю: Алдо Монтано е едно обикновено момче, искрен, винаги усмихнат, в никакъв случай формален.
"От Олимпиадата до сега трябва да сваля поне четири кила. Теглото ми, когато съм във форма е 80/81 килограма, сега съм към 85. И никакво сирене, абсолютно никакво, обръща се към сервитьора - алергичен съм, ще ме вкарате в болница"


След златния медал какво се промени в живота ви?
"Ами промени се много. До 26 години, никой не се беше занимавал с мене. Сега не мога да направя една крачка, без да привлека вниманието върху себе си"

А вие самия, чувствате ли се променен?
"По никакъв начин. Няколко купона в повече, няколко пиянски партитa. Някои нови изкушения, но моят треньор веднага ме вкара в ритъм. Дисциплиниран човек съм. Мисля за следващата Олимпиада,  Пекин."

Кой беше най-трудният ти момент?
"Всичко се случва само за ден. За разлика от другите спортове, например тенисът, където всичко може да се навакса, в състезанията на сабя, всичко се проиграва за пет, десет минути. Малка грешчица и отиваш под душа, свършен си, прибираш си се у дома"


Опитай да се опишеш.
"Скромен съм, уравновесен: не се екзалтирам и не се депресирам. Както всички мои съграждани от Ливорно"

Скандалджия?
"Никога няма да започна пръв, но ако ме предизвикат, ще отговоря, както при сабята. Първото действие е защитата, чакам противника да се открие"

От колко години се занимаваш със сабя?
"Откакто бях на 5 годинки. Но това не е благороднически спорт, елитен, както смятат някои: имаш пред себе си противникът и трябва да го улучиш с едно желязо. А ударите понякога болият. Като дете си спомням, че треньорът ме успокояваше така: "това е фехтовката, която ти влиза в кръвта" Много е красиво"
.image

Това е семейна съдба, също така.
"Вярно е: дядо ми, баща ми, сега и аз ... Добре казахте: това е съдба".

А когато сабята вече няма да я има?
"Трудно ми е да си се представя без нея."


А без момичетата около тебе?
"И без тях"

А по време на Олимпиадата .. ти ...
"Ама разбира, шегуваш ли се?"

Но да те попитам секса не вреди ли на един шампион, преди състезанията?
"хаха глупости, не се оставяйте на треньорите да ви омагьосат с проповеди. Какво да правя вечерите? Да стоя като вцепенен и да гледам тавана или телевизора, с кошмара на съня, който все не идва? Сексът влияе добре на фехтовката. Видяхте нали?"




Тагове:   шампион,   Олимпийски,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mnogo mi mi e interesno ot kade ste ...
25.11.2007 23:41
mnogo mi mi e interesno ot kade ste nameri tova interviuna Aldo
no kato zqlo e prav, seksa i fehtovkata varvqt raka za raka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aradia
Категория: Спорт
Прочетен: 249377
Постинги: 16
Коментари: 107
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930